27 juli 2013

Fru Börjesson

Så äntligen var det dags!!! Min bästis har gift sig idag och blivit Fru Börjesson ❤

Kl 12:30 var jag på plats och sedan bar det av till Hörby för borgerlig vigsel! De valde att ha Js bror och mig som vittnen då vi även är faddrar till deras dotter Moa!

Vigseln gick snabbt men det var mycket stämningsfullt! Igår var Lina hemma hos mig och plockade blommor till bröllopsbuketten : )

Vid 14 hade sedan alla gäster kommit och då var det dags för mat och sedan serverades jättegoda wedding-cupcakes! Det var en fin ceremoni och alldeles lagom med gäster på festen för att hinna prata med alla. Och såklart blev det på riktigt först då Lina ändrat sitt efternamn på Fb... ; )
Åkte hemåt vid 19 och ligger nu helt slut i soffan!!! Firandet fortsatte men jag kände mig nöjd efter dagens bravader!

All lycka till brudparet ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar