17 april 2011

Överraskningsfest

Ikväll har jag varit på överraskningsfest hos min nya väninna Maria som hälsade på mig förra veckan! Hennes sambo hade ordnat en underbar fest med massor av gott att äta och dricka.


Jag var kluven till vad jag skulle ge henne i present men valde till slut att göra ett smycke till henne och pysslade med det i förmiddags med vovvs sovandes på min fot.





När jag skapar har jag alltid ett bord med massor av grejer och designar under arbetets gång, har sällan en färdig idé. Det blev ett omlottarmband i silver och vitt så det skulle passa det mesta.


Det var mysigt att vara i stan igen. Maria bor nära mammas gamla lägenhet och när jag cyklade i området där längtade jag verkligen tillbaka dit, där vill jag bo igen om jag flyttar till stan.

Nu skumpar jag på bussen hemåt skogen och längtar efter att få krama min hund och säga att jag älskar honom!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar