13 april 2011

Love my powertools...

Märkte innan idag att det såg annorlunda ut när jag tittade ut mot skogen. På ett ställe är det ett hål i min stengärdsgård och där går jag igenom ut i skogen och därute lägger både min ena granne och jag trädgårdsavfall.


Där står bl.a. en stor bok som haft (!) ett litet bokträd intill sin stam med så låga grenar att de varit lite i vägen när jag skulle passera dem.
"Någon" hade sågat ner lillboken och låtit den ligga tvärs över där jag måste passera för att dumpa löv och annat. Så tokigt!

Inget ont som inte har något gott med sig! Nu har jag fått leka lite med en av mina powertools, fått motion och frisk luft och kommer aldrig mer störa mig på den låga grenen som jag annars inte fått tummen loss att ta ner :-D allt det positiva hade nog inte "någon" räknat med...haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar