2 juni 2013

Söndagsutflykt

Idag blev jag hämtad av T vid 10 för utflykt! Vi skulle vara i Yngsjö kl 14 så vi körde tidigt för att geocacha på vägen dit!

I Östra Sönnarslöv var vi inne och vandrade i det gamla kalkbrottet som jag inte visste låg där ens! Jättestort område och jag var glad att inte stöta på några kossor. Två av mina största intressen är att se nya platser och att vara ute i naturen. Därför har jag fastnat ordentligt för denna sporten för det kombinerar dem båda. 

I Vittskövle promenerade vi en stund vid det vackra slottet och åt medhavd picknick : )

Kl 14 var det så dags att besöka Otto & Glassfabriken och äta absolut så mycket glass vi orkade!!! Mina favoriter blev polkaglass och marängsvissglass...det var bara att peka och räcka fram megabägaren, haha!

Idag passerade jag även 200 loggade cachar så det var bonus på en riktigt rolig och mysig heldag!!!

Ikväll kände jag mig lite rastlös och i brist på städning som redan var avklarad fick det bli skönhetsvård med bl.a. ansiktsmask från REN. Rekommenderas, hyn blir väldigt mjuk och får fin lyster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar