29 juni 2013

Paket x 4

På väg hem för ett par dagar sedan hämtade jag ut alla paket jag fått avier om!

Från Adlibris hade jag beställt nya Marian Keyes "Hemligheten på Mercy Close", Fredrik Backmans "En man som heter Ove" och en bok om hantering av energitjuvar som jag gav till en nära vän. Fick boken av Rachel Joyce utan kostnad, varför vet jag inte. 

Genom bloggen Gratisprinsessan fick jag värdekod hos Bokia och valde boken "Cute cake pops" och i paketet låg en faktura på 4 kr. Helt ok!

Paketet från Lyko innehöll en stor flaska Moroccanoil med pump. Ska se om det kan ge tillbaka glansen i håret, det har sett lite tråkigt ut några månader. Det kanske bara är trött på att vara så lååångt ; )
Hade även beställt en del i ekologiska serien Tradition de Hammam från Yves Rocher. En burk vårdande arganbalsam för kroppen med arganolja och apelsinolja. En burk peeling med arganolja och marockansk lera som exfolierar med hjälp av argankärnor. Och sist en tub med hår- och ansiktsmask, med arganolja, rosenvatten och marockansk lera. Tuben är på 100 ml men den hade räckt till en behandling av håret så den kommer jag bara att använda som ansiktsmask. Testade den igår och huden blev riktigt mjuk! 

Fick ganska många prover med från både Lyko och Yves Rocher. Är dålig på att använda sådant men jag ska göra ett gott försök denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar