11 september 2011

Utesöndag

Idag stod bl.a. ridning på schemat! När jag kom till stallet ville dagismatte följa med så vi hade följe! Långa skogsrundan blev det men när vi kom tillbaka till brevlådorna ville jag ta en tur ensam så vi skiljdes åt. Det gick super och jag var ute ca 2h sammanlagt. En hel del trav blev det men jag nöjer mig med det ett tag. Väl hemma tog det inte ens en timme innan jag ville ut igen! Måste vänta ända till torsdag och sen lördag.

Väl hemma blev det tidig middag av rester och sen gräsklipp. Tyvärr ville inte lill-Bettan starta och stor-Bettan både la av, startade, började ryka och startade fint igen efter en siesta. Måste lämna in båda två på total genomgång innan nästa klippsäsong.

Nu dusch, en omgång med plattången och renbäddning innan nattdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar