26 september 2011

Skitmåndag blev bra ändå


Ja dagen började ju hos tandläkaren där jag lagade tre hål på två timmar. Hade grym tur då tandläkaren innan hon började misstänkte att två av dem kunde behöva rotfyllning. De behövdes inte! Märkligt att man kan ha haft så stora hål utan att märka det. Men det är ju så om man inte besökt denna institution på så många år som jag undvikit den... Nästa besök efter oktoberlöning innebär lagning av två hål till.

Dagen förlöpte annars lugnt där det enda jag kunde få ner i matväg var turkisk yoghurt : (

Lämnade jobbet en timme tidigare och jobbade istället på bussen hem. Hämtade Baltis på dagis och återvände sedan för en tur på hästryggen. Hade pannlampa, reflexväst och reflexer på hästen och kom tillbaka kl 20 och då var det beckmörkt! Det gick jättebra trots att han inte var van vid mörkerritt. Tyckte en del saker var lite skumma men passerade dem ändå men en brevlåda var ju SKITläskig och då tog han tre, fyra luftskutt vilket fick mig att ta lika många inombords... : ) men jag red bara på stora grusvägen, allt annat hade varit dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar