12 september 2011

Present efter väl utfört tandläkarbesök

Idag har varit en fin presentdag efter pärsen hos tandläkaren. Hämtade upp ett paket som innehöll ett underbart vackert paraply!


Lisbeth Dahl, lavendelfärgat paraply med pagodaform. Älskar dem, har den i creme också och väntar på mer paket...

Sedan tittade jag inom en butik på väg från tandläkaren som säljer Cult och köpte diskmedelspumpen. Sista delen i denna serie så nu kan jag äntligen ha setet framme! Var ca ett år sedan jag köpte fat och ljushållare, ett halvår sedan jag hittade en snygg tvålpump (de är helt olika varandra i nyans och djup på texten). Så idag hittade jag äntligen en diskmedelspump som i nyans och textdjup matchade tvålpumpen : )))

Bredvid har jag detta set från Cult och de gör sig bra i mitt kök trots att de är moderna i utseendet...

1 kommentar:

  1. Åh! Jag fullkomligt ÄLSKAR det paraplyet! Har varit nära att köpa ett FLERA gånger! Men har till slut hejdat mig då jag vet hur dålig jag är på att använda paraply, får aldrig med mig något, oavsett väder, så det har inte blivit något av den anledningen :) Men jag VILL ha ett och blir sugen varje gång jag ser ett!
    Kramis

    SvaraRadera