4 augusti 2012

Malmökväll

Igår tog jag mig till Malmö för en kväll med mamma!


På mig sitter det (här kan jag nog säga aldrig) inte mer än två accessorarer. Med fler anser jag att det blir för mycket, var och en mister sin rätt till uppmärksamhet! Igår valde jag ett rejält halsband till svart tubtopp och grå gubbabyxor med svarta stiletter och som andra accessoar mina glasögon med klarglas. Har perfekt syn så jag köpte ett par med glas utan styrka.

Först ut var hur som helst sommarbuffé på Tunneln Restaurang & Bar...gå aldrig dit... Väldigt dålig service, vi blev placerade vid ett bord bredvid kassaapparaten som pep till hela tiden och där folk stod och väntade på betalning eftersom personalen var så långsam ut till borden. Utbudet var magert, vissa skålar var tomma och en hel del smakade halvfabrikat.


...garanterar att ditt besök blir en upplevelse att minnas!
Tja de har ju rätt här men inte den sortens upplevelse en restaurangägare vill ha...


Så vi skyndade vidare till Lilla Torg istället vilket var jättemysigt <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar