5 augusti 2012

Lilla uteplatsen

Idag var det dags att fixa till lilla uteplatsen. Har ju hur mycket till som helst att ordna eftersom jag slarvade med rensning och vårstädning av trädgården...


Före...


...och efter!


Före...


...och efter!


Kajsa (som bodde hos oss idag) och Baltis var helt slut efter att ha tittat på mig när jag trädgårdsarbetade : ) stackars lurvar.
Kajsa får ha Baltis löplina när hon är hos mig för hon är inte snäll mot andra hundar. Baltis är nu så gammal att han i princip stannar (eller ligger) där man lämnar honom! Helst är han där jag är så han behöver inte linan längre.
Kajsa däremot är en liten Houdini och om jag inte kommer ihåg att sätta på säkerhetsbygeln på insidan av dörren har man en Kajsa som öppnat dörren och släppt ut sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar