26 december 2013

"Julafton" och Julafton

lördags firade vi julafton hemma hos mig. 

Jag tyckte det kändes som julafton men mina medfirare var inte lika övertygade. Juligt ja men inte julafton. Men vi hade en riktigt bra och mysig dag : )

Roligast var nog julklappsspelet, vi skrattade så tårarna rann!

Först spelade vi en runda där man fick ta klappar från både bordet och varandra. Efter det öppnade vi våra paket och spelade på tid där man fick sno av varandras paket. Jag hade köpt den här kortleken och den var det krig om! Jag norpade den till slut plus två dubbeltrissar : )

God mat, soffmys och rolig film blev det också!

Som vanligt jobbade jag på Skåne Stadsmission under julafton och juldagen vilket var anledningen till att vi firade jul någon dag tidigare! T och jag var iväg och red för någon vecka sedan som julklapp till varandra men paket fick jag av mams och jag hade köpt ett par till mig själv också såklart : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar