29 december 2013

Myshelg med Fie

I fredags mötte jag upp Fie på Hyllie och körde hem för en riktig myshelg! Hon hade varit uppe sedan fem så tyvärr slocknade lilla snäckan i soffan redan vid 22 : ) och sov sedan tolv timmar innan jag fick liv i henne.

Vi gick runt i pyjamas hela dagen, tittade på tv, spelade kort och åt godis!

Sedan hade vi bokat biljetter till nio-bio, Fie hade redan sett den en gång men tyckte den var så bra att hon ville se den igen. Eftersom det var den jag föreslagit ökade ju mina förväntningar rätt mycket. Den var verkligen precis så bra! Surt bara att behöva vänta ett år på trean : (

Vi bytte julklappar också. Min julklapp till Fie hade inte "hunnit" få på sig julpapper så jag fick panikrulla in den i torkypapper. Tur att hon skrattade åt det hela... 

Jag fick tre paket med årsägg från Georg Jensen! Har inte köpt dem på några år så jag blev jätteglad!

Hon tog bussen mot Köpenhamn strax efter lunch så det blev inte så mycket tid idag tillsammans. Alltid ledsamt att skiljas från någon man vill träffa så mycket man kan men vi bokade in weekend hos henne om ett par månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar