18 december 2013

Äntligen en inspelningsbar box...

Har varit på jakt efter en begagnad inspelningsbar hd-box att komplettera med hemma och har haft bevakning på Blocket. I förrgår hittade jag en annons jag gillade och var dessutom först med att svara på den!

Den var i nyskick trots att den inte säljs av Canal Digital längre och har 250 GB minne. Får koppla in den på fredag och testa att spela in! Har jag inte kunnat göra sen videobandspelaren blev passé för sådär tio år sedan. Fast man har ju klarat sig utmärkt ändå. Största anledningen till att jag behöver en ny box är för att den ena av de två jag har är så gammal att den inte fixar att visa tv när den nyare är igång på andra tv:n. Och skulle jag ändå köpa en hd-box som klarar det kunde jag vänta lite till och hitta en som dessutom är inspelningsbar!

Check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar