27 oktober 2013

Mammamys

I fredags mötte jag upp mamma på Emporia för lite shopping och middag!

Hade ven Wrapp på Indiska så denna fina lilla ljuslyktan kostade hela fyra kronor : ) 
Var även en sväng på Emporia idag med T och köpte en till, hade nämligen en Wrapp till på samma belopp. 

Dessa varma supersköna inneskorna köpte jag på KappAhl. Eftersom de skulle fira 1-årsjubileum i helgen frågade jag om de skulle ha några erbjudanden och det skulle de. Exakt vad kunde (ville?) hon inte säga. Såg sedan på nätet att det var 20 % rabatt på en vara så jag tog med dem idag och fick 30 kr tillbaka.

Fredagen avslutades på Vapiano med mamma, delade en Dell'Alpe som är min favorit! Gorgonzola, grana da grattugia, rökt ost, soltorkade tomater, fikon, rucola, olivolja och mozzarella. Mamma pillade över tomater, fikon och rucola på min halva. Kräsen : )

Jättemysiga timmar tillsammans <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar