17 oktober 2013

Denna gigant av giganter...

Tänkte ta en tur med dammsugaren i källaren ikväll och visste att T varnat för att det finns genmanipulerade spindlar där nere. Han sa i.o.f.s. "i pannrummet" så dit öppnar jag inte dörren. Men jag har varit i bastun och duschen, tvättstugan och allrummet och inte sett spår av något åttbenigt.

Bar ner dammsugaren och började städa hallen där nere, vänder mig om och blir iskall över hela kroppen samtidigt som jag skriker rakt ut. En sådan där bamse sitter på väggen en halv meter framför mig och bara glor och planerar strategier. 

Det tog tjugo minuter att samla mod att gå förbi besten, hämta ett stort ölglas och papper, gå ner och få fanskapet i glaset. Släppte sedan ut den en bra bit från huset. Hade T varit hemma hade han bara dödat den och det är inte ok. Men det jag gick igenom ikväll var fan inte heller ok. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar