6 oktober 2013

Badankan Moa

För ett tag sedan hängde jag med Lina och Moa till badhuset för att ta bilder! Jag har varit med en gång förut men då var jag också med nere i vattnet.

Hon var så duktig på att själv hoppa i från kanten! 

Mina fina hjärtan ❤️

Och nu är hon nästan ett år och kunde hålla huvudet uppe själv med armpuffar på! Det enda hon inte gillade var att ligga på rygg i vattnet, ett jäkla tydligt humör visade lilltjejen då, haha!

Väl tillbaka hemma somnade lillfisen direkt och sov säkert ett par timmar, helt slut var hon! Vi satt och snackade i soffan där Sören-gris också huserade. Inte en enda gång visade han intresse av att vara delaktig. Han sov i exakt denna position från det att vi satte oss och fortsatte när jag skulle gå. Inte en blick fick man : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar