24 mars 2010

Oh trötta morgon!

Vid 02 kom jag i säng och hade packat klart allt till Tradera. Bilden säger väl hur trött jag var när jag äntligen efter allt för lång snoozning tagit mig ur sängen. Kom på att jag hade en red bull i kylen och tog några klunkar av den. Vågade mig inte på mer än knappt halva då jag och koffein inte är de bästa av vänner.

Nu har Baltis och jag i alla fall tagit oss till bussen och nu väntar en timmes rofylld läsning av Sydsvenskan och sminkning när ögonen vant sig vid ljuset och känner sig pigga.

Ska lämna av Baltis hos mamma sedan beger hon och jag oss mot Köpenhamn! Ska stanna till på stadsbiblioteket först och hämta ut en bok till uppsatsen som jag stått på kö för i över en månad!

Ikväll väntar teater där min yngsta styvdotter är skådespelerska och sedan följer min äldsta styvdotter med hem till Sverige för att skriva på ett arbete i några dagar! Så vi blir två som svettiga sitter med våra uppsatser och sliter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar