23 mars 2010

No show

Förtio minuter efter utsatt mötestid ringde jag upp min informant för att höra var denne var och fick beskedet att denne skrivit in det som förra tisdagen. Märkligt då att jag inte fick ett samtal förra tisdagen kl 13 med frågan var jag höll hus. Dessutom upprepade jag datumet när vi bokade och fick frågan om jag faktiskt kunde skjuta upp den avtalade intervjun två veckor. Jaja.
Det blev lite tröstshopping istället. Hittade en vacker silverring för 75kr (ord. 595kr) så nu har jag ringen jag letat efter i ett par år! Och köpte ett vackert hus som ringen ska bo i.
Tog mig en fika på caféet vi skulle haft intervjun på också. Nu hemåt!

1 kommentar:

  1. Vad trist! Dålig stil kan jag tycka. Men det fanns ju något positivt med det iallafall, du hittade en riktigt fin ring! :)
    Älskade det fina boet du köpte till ringen!

    SvaraRadera