9 mars 2010

Adjö Stockholm!

Då säger jag farväl till stockholm för denna gången. Jag börjar tycka ganska bra om själva staden. Har dessvärre mött ganska otrevliga människor men jag börjar inte att den trista, kalla attityden har med klimatet i staden att göra och är inte kopplat till mig som person/kund.

Resumé:
LÖRDAGEN var en trött dag då jag fick gå upp kl 6 och efter en bra dag av möte på Unionen blev det tidigare hemgång för mig än de andra efter schlagerkvällen på Göken.
SÖNDAGEN bjöd på bra genomgång av kommande strategiskt arbete för styrgruppen. Hem till Anna på kvällen och filmmys!
MÅNDAGEN var en riktigt mysig dag med sightseeing och lite shopping, mycket god mat och härlig avslutning med Orphée på kungliga operan.
IDAG hann jag med ett besök på Accessora utan att hitta något roligt och sedan etiopisk lunch med Fredrik från styrgruppen. Lite shopping på väg mot tåget och nu sitter jag och tuffar fram söderut. Har inte bestämt om jag ska åka direkt hem eller sova hos mamma. Hon erbjöd att möta upp med baltis på centralen så jag funderar på vad det blir. Hade varit skönt att sova hemma ikväll men jag satte pumpen på 10 grader i torsdags och det är inte kul att möta sent ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar