27 december 2009

Julen 2009 - fortsättning presenter

Efter tre dagars mer eller mindre frånvaro från bloggen är jag snart tillbaka i samma takt som vanligt! Pulsen och aktiviteten har varit låg sedan julafton men det var varit välbehövligt och underbart.
.
Här kommer en liten resumé av julen!
.
Joakim dök upp på julafton med envacker kruka glittrande minirosor!

Av mamma fick jag ett vackert silvrigt ljus att ha till pynt, under nyår passar det bra!

En guldängel till granen låg i ett paket!
.
OBH Nordica Oden Steel 2 liters kastrull


OBH Nordica Oden Steel 1 liters kastrull


OBH Nordica Oden Steel 3 liters kastrull
.

Av J fick jag också ett paket jultriss!


Och den vackraste julbuketten med glittrande blommor.


Och han hade också köpt ett Yankee candle sweet honeysuckle (kaprifol), underbar doft!


Mamma hade hittat jättesöta ljuslyktor som jag blev glad över!

1 kommentar:

  1. Jag fick oxå OBH Nordicas kastruller i julklapp, fast deras nya serie :) Gillar OBH Nordicas saker.

    God fortsätter så ses vi kanske på F&S :)

    Kram Linda

    SvaraRadera