29 december 2009

Facebook & FarmVille


Jag skaffade Facebook för någon vecka sedan, perfekt sätt att hålla kontakt med flickorna eftersom jag är usel på att ringa.
Snappade upp att flera vänner var deltagare i spelet FarmVille och jag testade, blev fast!!! Älskar strategispel utan våld typ Yahoo's Chocolatier 1-3 etc. Man kan bara spela FarmVille en stund varje dag och det går ut på att sköta ett lantbruk och dess tillbehör. Sjukt beroendeframkallande.
Har även fått upp kontakten med några från gymnasiet och självklart är de flesta i klassen med i vänlistan. Bra för nätverkandet när vi får vår efterlängtade examen i juni!

1 kommentar:

  1. Haha! Jag varnade ju för att FB kan vara beroendeframkallande! Gjorde jag inte? :)
    Bara det inte tar över ditt bloggande! Då skulle jag få abstinens :( Det borde du varnat mig för när du gav mig din bloggadress, för den är beroendeframkallande om något!
    Kram vännen

    SvaraRadera