29 december 2009

Årets julkort

Lina berättade att hon sparar julkorten och nästa år bara skickar till dem hon fått från föregående jul. Gör fler som hon får jag nog inga nästa jul för jag fick aldrig skickat mina. Inköpta men frimärke saknades liksom pengar på kontot. Men jag ska göra som henne och skicka till dem jag fått från i år. Jag skickar alltid men har fått så få tillbaka så jag lessnade.


Från svärmor i Danmark. Hon köper alltid årets julkort, de är i 3D och väldigt vackra.


Från fina Lina med familj!


Från mammis, underbart sött kort i 3D.


Från Anna på Klinta, hon skrev världens finaste hälsning som verkligen var personlig!

Detta vackra hemmapyssel kom från söta Emma med familj!


Detta var ju lite kul... ett julkort från rallyt i höstas som tack för användandet av grusvägen!

1 kommentar:

  1. Många fina lite annorlunda kort du har fått! Roligare än de vanliga traditionella som ser likadana ut varje år.
    Det från Svärmor var riktigt stiligt!
    Kul med julkort från rallyt! :)

    SvaraRadera