19 maj 2013

Utekväll och Eurovision

Igår körde Baltis och jag söderut för jag skulle träffa några vänner och ja, Baltis fick ju följa med till stan och slappa hos mamma : )

Tog bussen från mamma till Karlskronaplan och det var verkligen folkfest vid Hyllie, hundratals människor stod och väntade på att få komma in på Malmö Arena och fira Eurovision! Malmö har verkligen levererat, både med väder och med själva arrangemanget, både på Arenan och allt som funnits att göra runt om i stan! Kul att nästa Eurovision bara är 15 km bort : )

Träffade grabbarna på Nya Tröls som var mitt förslag, vet ju hur glada män är i öl så Tröls sortiment på flera hundra sorter gick hem! Själv avnjöt jag en chévreburgare och den överjästa veteölen Hoagaarden som är min absoluta favorit. Speciellt om man får den i ett fryskallt halvlitersglas ; )

Det var länge sedan jag träffade dem och jag minns inte när jag skrattade så mycket sist, de är härliga! Vi sa att vi bestämt måste ses en gång till i sommar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar