16 januari 2014

Nya skor : )

Såg ett par skor i en köp- och säljgrupp på Fb som jag fastnade för! Bestämde träff ikväll i K-stad och de satt perfekt!

Gillade dragkedjan fram! 100 kr, a bargain : )

Inom Maxi och macken på vägen hem. Klappade ratten av tacksamhet över att slippa göra ärenden med buss och cykel nuförtiden. Lycka.

Fyndade förresten ett par stövlar på mellandagsrean som jag inte visat. 

Nedsatta från 999 kr till 150 kr... Kunde inte låta bli, mörk petrol i färgen. 

Idag besökte jag dessutom Footways nätrea och snart kommer en hel drös nya skor. Hoppas allt passar!!!

Returnerade de svarta vinterstövlarna jag köpte i oktober då de tappat formen och säckade precis som väl använda Uggs. Fick istället hem dessa bruna från Wildflower som jag är jättenöjd med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar