29 januari 2014

Le Colise'

Efter besöket på Atlaskotan igår körde vi till Le Colise' för att äta middag! Lite vardagslyx med min älskling <3

Mörk inredning ger mysig atmosfär när det är mörkt ute : )

För mig blev det räkor och kräftor i piri piri till förrätt, laxplanka följt av vaniljglass med chokladsås och maräng(er). Det stod maränger på menyn men det fanns bara en, haha!
Allt var absolut gott, inga smaksensationer att vänta och servicen är lite halvdan. De har inte så mycket fokus på sina gäster kan man säga. 
Det är ett väldigt mysigt ställe, lite halvtrött sådär. En restaurang man går till på en vardag. Lördagsmiddag eller för att fira något skulle jag inte förlägga här ; )

Mätta blev vi i alla fall och sedan tog T en cache på vägen hem som jag tagit förut. Men den är en av dem som flest favoritpoäng i stan så jag ville se vad han tyckte!

Det sista av kvällen spenderades med att skriva ihop en presentation tillsammans med T till hemsidan på hans nya jobb och den blev jättebra! Sov alltför få timmar men mina nya vitaminer räddar mig så jag har inte behövt krypa in under skrivbordet för att power-nappa ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar