29 juli 2010

Wee! Shopping-spree!

Igår susade jag förbi Entré och fyndade en del på rean. Inget från H&M var nedsatt för där är oftast bara crap kvar och strl 34-36 eller 44 när det reas.


Efter tre år har jag äntligen hittat dynor till uteplatsen som jag gillar. Blev samma färg som huset och för halva priset på Hemtex! Köpte 7 stycken men känner att jag måste tillbaka och köpa tre till. De kan tvättas i 40 grader så det är bra att ha någon extra om jag nu letat i flera år efter prisvärda dynor. Och så gillar jag inte udda siffror.

På Stadium hittade jag en skön figurnära hood på rea. Självfallet i en mjuk cerise färg...

H&M frestade med lite nya toppar och ett par mysshorts. Hoppas jag hittar dem i fler färger för de var underbara! Dessa var i en härlig ton av äggtoddy.

Accent hade halva reapriset så jag slog till på en ny svart väska. Det är ju löjligt att låta bli för strax över hundralappen. Matt svart med reptilmönster och vita sömmar.

Man kan inte ha för många väskor, skor, plagg eller nagellack som det var det första jag lärde mina två älskade styvdöttrar. Till deras mammas förtret. Men det kan man anse när man betalar själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar