29 juli 2010

I love New Yorker!

Jag skulle ju bara in om Entré och köpa fler dynor till utemöblerna... Men kom på därinne att jag kunde byta batteri på min DKNY hos Stjärnurmakarna. Det skulle ta ca 30 min så jag smet inom New Yorker. Som vanligt hade de massor med underbara toppar till vansinnigt lågt pris så det blev några stycken...

När expediten ringde från uraffären lät hon lite panisk och meddelade att då det var första gången batteriet skulle bytas hade något suttit hårt så en liten bit hade gått av. De räknade med att den var lagad tills onsdag nästa vecka, suck. Men då jag har en del andra klockor var jag snäll och sa att det inte var någon fara. Förväntar mig kostnaden som kompensation och ve om jag inte får det!

Mullvadsfärgad top med silverfärgade nitar och bälte i svart läder.

Mörkt plommonfärgad top i glatt material. Mycket fördelaktig top om du har boobs av lite större modell!

Sammasom den mörkt plommonfärgade!

Svart top med rynkade ärmaroch trevlig urringning.

Vacker halterneck med svarta större pärlor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar