6 november 2012

Ullared

Har några inlägg som väntar på att få publiceras av en ngt slö bloggare : )


Har nyligen varit i Ullared med fina P och gullungen Manfred! Han var helt fantastiskt duktig, fyra timmars bilkörning och fem timmar på Gekås resulterade bara i två mycket korta skrikprotester. Det funkar ypperligt att säga till honom vilken tramsepetter han är när han börjar gnälla, då ler han busigt och blir glad igen!


Med hem följde min favorit-sport-bh i ny färg! Det blir en ordentlig shoppingtrip till våren känner jag på mig...

Det var så mycket folk när vi var där att vi fick parkera allra längst bort! Men trängseln ute motsvarades som tur var inte i samma trängsel inne. Eller så kändes det inte så trångt eftersom jag fokuserade på att köra vagnen med Manfred framför att ta mig fram till alla varor så P kunde shoppa i lugn och ro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar