28 november 2012

Mugg från Indiska


Idag följde en fin stor mugg med hem från Indiska! Hade en wrapp som brände i mobilen och de har så fina muggar! Det mesta annat är krafs tycker jag.

Jag gillar när man mixar köksporslin än om jag inte själv gör det. Har för lite köksskåp för att börja samla ännu en servis än m det finns i planerna... Så nu tänkte jag köpa lite muggar då och då! Tyvärr dricker jag varken te eller kaffe så själv kommer jag nog bara använda den till ngn enstaka kopp fisljummen choklad efter snöpromenad. Men tegäster har jag som nu inte är tvingade att dricka te ur Kronpronsessparets officiella bröllopsmugg : )

Har även fått gosa med Moa idag, lilla fågelungen som är en hel månad gammal : )
Hon har extremt mycket grimaser för sig så hjärtat slog knut var tionde sekund när jag höll henne för hon såg ut till att börja gallskrika när som. Men det var bara test av ansiktsmuskler : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar