10 februari 2013

Mera Ebay


Fick hem denna lilla billiga grej i fredags!


Eftersom iPhonen är bra som gps har jag känt då jag använt den att det vore hemskans bra med en hållare också så man bara behöver flytta blicken.

Tror den kostade en femtiolapp inkl frakt från Kina : )

Helgen har bestått mestadels av långa snöpromenader och bakning! 50 kanelbullar, cheesecake, morotskaka och bananbröd med Marabou mjölkchoklad. Älskar att baka men är dålig på att äta upp det. Så nu är halva extrafrysen full eftersom där redan fanns en morotskaka och en hel braspanna med äppelpaj från i höstas...allt är delat i portionsbitar för att enkelt ta fram bara precis det man behöver.

1 kommentar:

  1. Smart att frysa in i portionsbitar, det ska jag börja med! Dels för att jag inte behöver äta allt jag tinar och dels för att jag många gånger hinner tröttna på den där sockerkakan innan den är slut visserligen gillar fåglarna att jag inte äter upp allt... Men det är ju inte värre än att tina en portion till dom också ;)

    //Hanna

    SvaraRadera