8 oktober 2012

Fina presenter

Woho vilket presentregn det varit idag!
Hämtade upp J på Hyllie och körde sen hem till mamma. Hon hade beställt lite Cliniquegrejer från tax-free och jag skulle hämta upp en present hon köpt.


För ngn dag sedan tittade vi på Doctors som tog upp nässköljning och fördelarna med detta vid allergi och som förebyggande mot förkylning. Mamma köpte en NasoKlar till mig i helgen och nu ska det nässköljas varje morgon!
Återkommer med utvärdering.


J har varit i Skottland och hade köpt med sig ett doftljus till mig! I butiken kunde man genom ett glasfönster titta in i fabriken och det hade varit spännande att få se. Doften var Amber Wood från Arran Aromatics Parfumeur, ljuvlig!


När vi kört mig hem och jag motvilligt lämnat över ratten efter att jag fått ha hans bil i två veckor fick jag nästa överraskning. Han ska köpa ny bil och jag får hans sju år gamla Ford Fiesta! FÅR! I present! Samma modell som bilden fast en annan färg. Det kan ta några månader innan han bestämt sig för vad han ska köpa men jag väntar tålmodigt!!! Hihi vilken överraskning : )


Baltis och hans kompis Kajsa och jag gick promenad ikväll och såg två älgar! Älgjakt idag men det var inga kalvar så de levde inte farligt. Fick hemodlade tomater med hem, äter dem som godis i brist på riktigt godis ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar