5 maj 2010

Spännande dag!

Dagen på jobb har varit full av möten.

Det första handlade om medarbetarskap. Om förändring av företagskultur som i sin tur påverkar inställning, beteende och prestationer för medarbetarna. Mycket intressant. Det andra mötet var kompetenskartläggning och det var också intressant. Innehållet var inte riktigt det jag hade förväntat men otroligt lärorikt och tyvärr inget jag kan gå in på mer ; )

Jag gick tidigare för min ena handledare är på utbildning denna veckan och den andra reste bort. Imorgon kommer ingen av dem vara där så då finns det ingen anledning för mig att vara på plats. Jag har ändå ett möte på förmiddagen på ett av de andra kontoren. Fredag fanns det inget jag kunde vara med på så då sticker jag till LINDERÖD! Sjukt kul att komma hem efter ett par veckor till mitt hus och min högt älskade hund! Och umgås med mamma! Jag jobbar tyvärr både lördag och söndag på extrajobbet, hade varit skönt med ledigt men jag får se fram emot nästa helg som är ledig och extra lång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar