8 maj 2010

Jobblördag

Med 23 minuters marginal ska detta inte bli den första dagen någonsin utan ett inlägg i bloggen! Utan mobil inser jag hur många gånger om dagen jag får inspiration till bloggen!

Jobb var ok idag, tiden gick ganska långsamt men det var trevligt ändå. Känner hur jag hade behövt använda helgen till att ladda batterierna nu när jag jobbar heltid.

Med hem blev lite festmat. Helstekt fläskytterfilé, ugnsbakade färskpotatis med rosmarin och rökat salt, smörstekt ostronskivling, hemmagjord kantarellsås och sallad med ruccola och svarta tomater, mums! Mamma gillade och nu har hon middag för ett par dagar framåt!

Imorgon mera jobb, J kommer på eftermiddagen och hämtar mig för trip mot Malmö. Mål: att förflytta hundklumpen med alla tillbehör till stan. Mammis har jätteont i sin fot och har svårt att gå och det ska bli mysigt med hunden som sambo igen. framförallt ska vi hårdträna möten med andra hundar och använda Halti för att han ska bli bra på att inte låsa psyket vid andra hundar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar