7 november 2010

Slapplördag

Igår var en härlig dag! Täckte över alla klockor i huset, gjorde bara precis det jag kände för. Vilket innebar långpromenad med fin väninna och hennes stolta son på cykel och resten av dagen nerbäddad i min härliga soffa! Gick självklart fler turer med en hund som ganska uppenbart gillade att vara i sitt hus igen!
Eldade i kaminen, smååt hela dagen och avslutade med taco. Mycket tv och film och gick då och då ut för att njuta av kall och frisk luft i en ganska död och eländig trädgård.
Joakim kom förbi för att hämta en fåtölj och det blev en kort snackis med honom för jag var trött och ville bara tillbaka till soffan. Denna helgen borde vara minst ett par dagar till för att jag ska kunna återhämta mig från den senaste månadens hektiska schema. Men två dagar är bättre än inga eller en dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar