3 november 2010

Äntligen i Kalmar

Efter workshopen i Örebro tog vi taxi tillbaka till stan och hade en timme att slå ihjäl.

Igår såg jag ett par inneskor som såg riktigt mysiga ut hos HälsoKraft och idag passade jag på att prova dem. Blev förälskad direkt och nu är de mina!

Tåget mot Kalmar skulle gå 14:15, ha två byten och vi skulle vara framme kl 19. Nu var tåget på första sträckan försenat vilket innebar att vi missade anslutningen och hela turen blev försenad och vi kom istället fram kl 21, surt. En sträcka blev dessutom avbruten och halvvägs fick vi fortsätta med buss. Jag som tänkte ta en promenad, det var två år sedan jag var här med J och ville ta en tur på stan och till slottet.

Nu har jag i alla fall checkat in på Calmar Stadshotell och gosat ner mig i sängen framför Grey's Anatomy och sedan ska lampan släckas, klockan ringer 6 imorgon bitti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar