11 november 2010

Nu fattar jag!

Ibland träffar man på personer som i princip alltid har samma färg på sitt nagellack. Har aldrig förstått hur man kan vara förtjust i samma färg så länge. Nu fattar jag. Sen jag blev ägare till Mavala London är den nyansen av rött min färg. Självfallet använder jag många andra också men det är för att jag tycker att jag måste variera mig. Annars hade jag alltid haft London. Precis som att jag aldrig tröttnar på Ben&Jerry's caramel chew chew eller att gosa med min favoritkille eller att sova länge. Ungefär så känns den färgen. Ville bara berätta att jag fattar. Det har bara tagit typ 12 år att hitta rätt.

Sitter på bussen och tog mig en snooze-morgon. Pallade inte stiga upp när klockan ringde 06:40, är fortfarande helt slut efter de senaste veckorna! Är på jobbet 9 istället för 8 och det känns som en bra torsdag. Ska träna efter jobb, kanske med en väninna. Slarvade med att svara på hennes mess då jag var i Hässleholm och inte kunde boka passet. Hoppas det blir av för jag ser fram emot att träffa henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar