2 november 2013

Loppi blogbag

Idag hämtade jag ut ett paket på posten! För ett tag sedan anmälde jag mig för att få en och tur hade jag!

I min Loppi blogbag fanns följande:

Filmen Croodarna som ska bli söndagsfilmen. Har fått riktigt bra recensioner så jag förväntar mig många skratt : )

Santa Maria coriander & chili, den får testas i en thaiwok tänkte jag. Koriander är en speciell smak men jag gillar den och gillar garanterat denna. Har tyckt om alla Santa Marias kryddblandningar hittills. Smarta förpackningar med inbyggd kvarn. 

Barnängen sensitive deo, har haft flera av Barnängens deo tidigare och alltid varit nöjd. Testade den snabbt under en arm och den torkar snabbt. Så man behöver inte vänta flera minuter innan man tar tröja på för att undvika fläckar. 

Reztart måltidsbar. Har aldrig ätit en måltidsersättning i form av en bar som inte gjort att jag behövt dricka mellan varje torr tugga. Denna var inget undantag men smaken var god!

Stevia sweet drops från SweetLeaf. Oh my. Har bara läst om dessa steviadroppar men jag är nu en believer. Fick den i chokladsmak och tog fem droppar i ett glas vatten. Min första tanke var att nu åker all sockrig O'boy ut. Steviadropparna innehåller inga kalorier, inga kolhydrater och bara naturlig arom. Gick direkt ut på nätet för att kolla pris och vilka fler smaker den finns i. Definitivt något jag kommer att inhandla!

Kommer hålla utkik efter nya event och se om jag har turen att vara med i fler för detta var ju lyckat som tusan. Kul att testa nya produkter och som med steviadropparna hitta en riktig favorit!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar