9 november 2013

Kvinnofrukost i församlingshemmet

Läste för ngn dag sedan på Fb att det idag skulle vara kvinnofrukost i församlingshemmet i byn mellan nio och elva.
Florist Jessica Wanstadius var inbjuden för att ge inspiration till dekorationer och buketter inför julen. 
Var sugen på att gå men mindre sugen på att ställa klockan. 

Nu är det som så att jag har rätt stora problem med min kvalsterallergi för tillfället och bestämde mig igår för att äta medicin i helgen för att slippa vara dålig. När jag haft uppehåll med medicinen slår det aldrig fel, somnar som en stock ett par timmar efter att jag tagit tabletten. Alltså var det tack och godnatt 22:30 igår. Vaknade upp halv två på natten och masade mig i säng. Tack vare den ofrivilliga tuppluren vaknade jag utvilad strax innan åtta. 

Så klockan nio var jag på plats i församlingshemmet på min första kvinnofrukost. Hittade en plats vid ett bord längst fram hos ett glatt gäng pensionärstanter : ) 

God frukost!

Florist Jessica Wanstadius




Ganska mycket vackert skapades och om jag orkar upp och är hemma blir det fler sådana här frukostträffar om ämnet är intressant. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar