30 januari 2010

Egen domän

För ett par veckor sedan skrev jag att det skulle hända lite kul med bloggen men det visade sig vara sämre med det.

Jag köpte mig domänen www.ancherjensen.com och igår var den färdigregistrerad och det var bara att sätta igång och skapa en hemsida. Det jag missat att kolla upp var om bloggen kunde flyttas dit, jag antog att det gick bra men icke. Det webhotellet jag anlitat för inköp och underhåll har inte den funktionen. Det är ju bara att byta webhotell men det får bli ett senare projekt. Så bloggen ligger tills vidare kvar på blogspot som jag ändå är jättenöjd med.

Skapandet av hemsidan var anledningen till att gårdagen bara hade ett inlägg!

1 kommentar:

  1. Åh vad skoj med nya domänen!
    Trist dock att det inte funkade att bara flytta med bloggen... Ska gå in o kika runt lite på den nya hemsidan sen oxå om jag hinner :)
    Kramkram

    SvaraRadera