12 mars 2014

Konferens

I måndags stod det internkonferens på schemat och vi var på O'Leary's! Frukost lunch och middag och däremellan både arbete och nöje.
Vi hade Elin Vesterskov som föreläste om kost och hälsa! Hon är kiropraktor, kostrådgivare och personlig tränare och turnerar bl.a. med Depeche Mode. Då är man både duktig och sträng kan jag tänka mig. Skarp röst och skarpa ögon hade hon, lite som den där Gillian i Biggest Looser. 

Under 90 min på eftermiddagen fick vi leka av oss på nöjesavdelningen innan den avslutande timmen i konferensrummet. Sedan var det middag och därefter var alla maskiner fortsatt abonnerade för oss! De flesta var väldigt engagerade och personalen sprang runt runt och stoppade tiamynt i allt vi pekade på. VDn och jag tävlade om att slå på väggen med lampor men jag förlorade tyvärr. Kanske bra det ; ) sämst poäng fick jag när vi mätte styrka med släggan. Men så tävlade jag också med bara starka karlar. Förlorade även i racingsimulatorn. Plats 12 av 12 men är man inte en tävlingsmänniska har man ju lika kul ändå : ) förlorade en bowlingmatch också när jag tänker efter. 

Det roligaste var att jag fick checkat av rodeotjuren från min bucket list! Det ser svårt ut och det var svårt också. Kände idag att jag både har träningsvärk i rumpan och ont i nacken. Tur jag ska på massage på jobbet imorgon. 

Nio och en halv timme spenderades där och det kändes som halva den tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar