29 oktober 2010

Ajaj

Muskelinflammation eller spricka i revbenet kunde jag inte få svar på av vårdcentralen. Fick däremot veta vad jag skulle köpa på Apoteket och testa ett par dagar. Smärtstillande coctail here we go på tolv tabletter om dagen. Imorgon flytt från fjärde våningen utan hiss.

Revbenet har gjort ont sedan förra helgen men blivit bättre dagtid de senaste två dagarna. I morse däremot small det så högt när jag hostade att hunden tittade upp från sin aktivitet "äta frukost". Cykelturen till jobb var en grym plåga kan jag lova!

Men mamsen har alltid sagt att när man känner sig helt färdig har man 75 % kraft kvar. Försöker styra dessa 75 % till det område kraften behövs : )))

1 kommentar:

  1. Jag har alltid hört 20%, men det låter väl bra hur som helst! :)
    Hoppas du mår mycket bättre nu vännen!
    Stor KRAM

    SvaraRadera