30 november 2009

Ki-box

Nu har jag testat en ny träningsform och jag älskar den! Ska köpa mig ett par egna boxhandskar till vårterminen. Jag gör en kvalificerad gissning att mina armar nog vill döda mig imorgon. De är ganska svaga så det var perfekt träning för dem!

Nu dusch sedan lite kokt broccoli och ägg till nattmat.

Det var lite otäckt att gå promenad med Baltis nyss för igår blev ett hus på andra sidan skogen rånat där förövaren hade kniv och skadade mannen i huset. Förövaren var från området och sånt vill vi inte ha varken här eller någon annanstans.

3 kommentarer:

  1. Tjoho!! Inget gör mig gladare att läsa än att du gillade Ki-box. Har velat testa länge men inte haft någon att gå med :-)

    SvaraRadera
  2. Heja på tjejer, vilka friskusar!

    Puss, Ma__

    SvaraRadera
  3. ÅH! Ki-boxen är den roligaste och bästa träningen som finns!! Saknar det en massa! Men tyvärr blir det nästan aldrig av, då jag inte har något att träna med :( Inte så kul att gå dit ensam :(
    Hoppas du fortsätter med det, det blir bara roligare med tiden!
    Kram

    SvaraRadera