3 mars 2014

Rea på addnature.com

Fick mail från addnature om rea och kunde inte låta bli att kika lite...

Skulle egentligen kolla på friluftsbyxor men fastnade för ett par rejäla vandringskängor istället. Faktiskt något som saknas i skohyllan ; ) brukar ha mina Hunter på när jag är ute men det är ju ingen stabil sula i dem och det är något som är bra när man traskar i terräng. 

Beställde ett par Haglöfs Granit Q GT som var rejält prissänkta. Och ett par pulsvärmare från Aclima (W's warmwool puls heater). 

Hämtade paketet i lördags. Hade kollat med addnature först att jag kunde skicka tillbaka kängorna om de inte var bra trots att det var en reaprodukt och det gick jättebra. Men när jag provade dem ville jag knappt ta av dem så sköna var de. Har normalt 39 men beställde dem i 40 för att kunna ha tjocka strumpor i och de var perfekta. 
Pulsvärmarna var också jättesköna!

Så ett mycket lyckat köp, längtar tills jag får testa kängorna i terräng. I lördags fick det bli för en trip till Ekerödsrasten när man och "svärfar" tog lunchpaus i skogsarbetet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar