5 september 2012

Tv-publik till Fråga Olle

Ja nu är jag då tillbaka hemma efter elva intensiva dagar i Köpenhamn, Malmö och Stockholm! Det har varit härligt och spännande att vara iväg men det är ännu härligare att vara hemma igen i skogen! Kom hem sent i måndags kväll och satte mig på trappan till trädgården och bara insöp atmosfären. Det var beckmörkt och måne och syrsor som spelade. Tystnaden var nästan öronbedövande efter så många dagar i stan, nu förstår jag verkligen vad man menar med det uttrycket!

I onsdags förra veckan åkte jag tufftufftåget upp till Stockholm och på kvällen begav Emma och M och jag oss iväg till Filmhuset.



Emma hade fixat biljetter till inspelning av Fråga Olle, det var hur roligt som helst!


Vi var snabbt på plats vid studio 2 och fick platser på första raden!


Musse Hasselvall och Jennifer Åkerman (Malin Åkermans lillasyster) var kändisgäster och Musse var en rolig typ. Jennifter pinsamt blåst. Riktigt så det var jobbigt och det kröp i kroppen när hon inte förstod de enklaste av frågor...
Inspelning var ca 2,5h så det ska bli roligt att se vad som klipps bort!


Alla fick goodiebags efter inspelningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar