5 september 2011

Första jobbdagen

Idag har varit en mycket lugn dag. Mest för att datorn först kommer att fungera tidigast onsdag och för att det var så många att hälsa på och uppdatera till! Kul att vara "ny" på en tidigare arbetsplats där man vet att man trivs och har kul!

Kl 14:15 hade jag i alla fall cup cake-kalas för kollegorna vilket var väldigt uppskattat!



















Det som gjorde mig mest glad var att flera kom fram oberoende av varandra och sa att de inte visste att jag skulle komma tillbaka idag men att de misstänkt det när de såg affischinbjudan till kalaset i förra veckan som satt på kaffemaskinerna. En kollega hade visat upp affischen för andra kollegor och frågat vem de trodde ordnade kalaset och några sa att det borde varit jag men att det ju inte gick ihop eftersom jag slutat : )

Glömde ta bilder innan kalaset så cupcakesen var nästan slut när jag kom på det... bagare: konditori Ambrosia vid Triangeln.

Min ursöta väninna/kollega Elisabeth hade köpt en present till mig, en cupcake i porslin med godis och en lapp med fina ord! Blev så himla glad! Och en annan väninna/kollega messade igår och skrev så gulligt om att jag skulle komma tillbaka till dem idag : )))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar