5 februari 2014

Överraskningar

T messade att jag skulle höra av mig när jag var på väg hem igår. Förstod att det hade med middagen att göra.

Kom hem till blommor och choklad OCH middag! Och love songs på Spotify : )

Fie berättade sist vi sågs att Marabou släppt en nyhet i Dk med Oreo... Då Oreo är en av mina akilleshälar har jag ju jagat den i några veckor. Och T hittade den och köpte med sig flera stycken! Jättegoda var de. Sedan hade han lagat revben som jag inte ätit på jag vet inte hur många år, jättegoda de också. 

Har en sån fin karl jag ❤️

Under middagen frågade han om jag hade lust att åka till Blodbussen efter maten. Han lämnar blod men det har jag aldrig gjort. Har aldrig haft lust heller trots att jag vet att det inte finns några ursäkter. Om jag en dag behöver transfusion så är jag ju tacksam att andra  tänker på sina sjuka medmänniskor. Alltså sa jag ja och så masade vi oss dit. 

Fyllde i lite papper och så tog de några rör för att skicka på kontroll. Hade utmärkt blodtryck och utmärkt blodvärde och det var ju skönt att höra! Nu tar det några veckor innan provsvaren är klara och hör jag ingenting ifrån dem så får jag lämna blod nästa gång bussen kommer till Lomma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar