15 oktober 2009

Tävling - Rosa bandet-tema!


Nu är det dags för en ny tävling här i bloggen, denna gång med vinster från Cancerfondens Rosa bandet-kampanj till förmån för forskning kring bröstcancer hos män och kvinnor!

Det enda du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar i detta inlägg! Som i tidigare tävlingar skriver jag deltagarnas namn på en lapp och drar en vinnare!

Har du en blogg och länkar min tävling till ett av dina inlägg och meddelar detta i din kommentar får du ditt namn på två lappar.

För er som läser bloggen hade det varit roligt om ni samtidigt skriver vad ni tycker om innehållet, ros och konstruktiv kritik, om ni t.ex. saknar något i bloggen? Detta påverkar dock inte vinstchansen.

Det finns 1:a, 2:a och 3:e pris så skriv i kommentaren vilken du vill vinna som nummer 1 och 2!

Vinsterna denna gång är:

Armband i rosa mocka med Rosa bandets symbol samt en minipåse Ahlgrens bilar, (skriv armband)


Cremefärgad angel-pin i emalj med Rosa bandets symbol i rosa strass på magen samt minipåse Ahlgrens bilar, (skriv pin)

Rosa reflex i Rosa bandets symbol med rosa kedja samt stor påse Ahlgrens Rosa bandet-bilar, (skriv reflex)

Tävlingen avslutas fredagen den 23 oktober kl 21:00.

Lycka till!

39 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Nu har jag länkat till din tävling.
    http://trintekulle.blogspot.com/2009/10/tavling-hos-jenny.html
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Önskar att jag hade haft en blogg så jag också hade kunnat få två lappar.
    Men jag vill i varje fall berömma dig för jättefin och intressant blogg, kul att följa din träning ock¨så, Hoppas på en lapp i varje utlottning annars kvittar det.
    Sköt om dig, hoppas vi ses den 30e!
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Jag har länkat på min blogg http://mikepik.blogspot.com/2009/10/tavling.html

    Håller tummar och tår för vinst!:D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag glömde ju skriva armband.:$

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!

    Har länkat till till tävligen nu!!!
    Vill gärna ha det fina armbandet!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset! Det här är ju både en rolig och en viktig tävling så jag tipsar gärna. Vinner jag så vill jag helst ha armbandet och sedan reflexen.

    Har länkat såklart:
    http://evamar.blogg.se/2009/october/rosa-bandet-vinster-23-oktober.html

    SvaraRadera
  7. Åh vad jag gillar dina priser. Armbandet är supersött.

    Jag gillar din blogg som den är. den är unik och din bakgrund är superfin. Sjävklart länkar jag ifrån mig.

    Krams!

    SvaraRadera
  8. jag är jätte gärna med och tävlar om dom coola priserna
    kram(=
    mathildaros@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. oj glömde skriva vad jag ville ha om jag vann
    armbadet var min favorit så den vill jag ha då

    SvaraRadera
  10. Åh vilka fina priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja vinna armbandet och sedan reflexen! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-rosa-bandet-vinster.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Hoppas på tur!
    /Jessica

    SvaraRadera
  11. Vinner gärna reflex. Viktigt detta att uppmärksamma rosa bandet.

    vh
    Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  12. Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  13. Jag är med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-rosa-bandet-prylar.html

    I första hand vill jag vinna armband, sen reflex

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  14. Vilken härlig tävling för en otroligt bra sak verkligen.

    I första hand om jag skulle vinna så hägrar armbandet, men i andra hand så gillar jag reflexen, vi behöver alla synas mer i mörkret!

    Kramar
    annaida@live.se

    SvaraRadera
  15. Lena (lenahansson86@hotmail.com)tisdag, oktober 20, 2009

    jag vill gärna vinna reflexen.

    SvaraRadera
  16. hej. skulle vilja vinna armband som vinst ett, och reflex som vinst två..:)
    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Rolig tävling.
    Om jag vann så skulle jag önska mig armbandet. Det blev jag verkligen förjust i.
    I andra hand skulle jag önska mig ängeln.

    Kram
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. jag är gärna med i tävlingen. skulle vilja vinna armbandet!

    maiL. litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  19. Heej! =)

    Jag vill jätte gärna vara med i din söta tävling!
    Jaqg har ingen blogg så jag kan inte länka. Men jag håller tummarna och hoppas på tur ändå! Jag vill helst ha vinst nummer ett.
    Min e-mail: selma_717@hotmail.com

    Kraam ♥

    SvaraRadera
  20. Är gärna med och har länkat här

    http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/10/tavla-om-rosa-bandet-vinster.html

    skulle helst vilja vinna armbandet och sedan reflexen.

    SvaraRadera
  21. Jag vill gärna vara med.
    1. Armband.
    2. Reflex

    SvaraRadera
  22. jag är med :) om jag vann skulle ajg vilja ha armbandet :)

    SvaraRadera
  23. Jättebra blogg!!
    Om jag vinner önskar jag 1. armband 2. ängeln
    Linda.feldt@spray.se

    SvaraRadera
  24. Jag vill gärna vara med:)
    Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha armbandet i första hand
    och reflex i andra hand.

    Självklart länkar jag:
    http://aurorajagmed.blogspot.com/2009/10/rosabandet-tema-tavlig-hos-alis-volat.html

    Ha en fin kväll!
    /Aurora
    http://aurorajagmed.blogspot.co
    aurorajagmed@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hejsan! vilken tur att jag snubblade in på din blogg och upptäckte din tävling, självklart vill jag vara med.

    Fina priser du lottar ut, tycker det är viktigt att uppmärksamma rosa bandet nu i Oktober, själv brukar jag alltid skänka pengar till just bröstcancer forskningen.

    Skulle gärna vinna den söta reflexen, då jag bor utanför stan är det viktigt att synas i mörkret. Sen var ju armbandet riktigt sött, så det komemr på andra plats.

    Hoppes verkligen på lite tur nu! :)
    Kram

    SvaraRadera
  26. Hej! Jag är gärna med och tävlar :) Om jag skulle vara en av de lyckliga vinnarna skulle jag gärna vilja ha ängeln. Jag tyckte den var otroligt söt, och en pin kan man ju ha på alla klädesplagg. Oavsett om jag jobbar (jag jobbar i butik), om jag är med kompisar eller om jag är och handlar :)Otroligt viktigt att uppmärksamma Rosa Bandet!

    SvaraRadera
  27. Jag skulle gärna vilja vinna armbandet! Jättefint.

    SvaraRadera
  28. är gärna med och tävlar.

    kram johanna sofia
    tuggummitatuering@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är gärna med i din mysiga tävling och är förtjust i både armbandet och reflexen så jag har lite svårt at välja önskepris..? Du har en vacker blogg full av vackra ting och jag tycker att ditt innehåll är bra som det är!:) Jag gillar ditt träningsschema för det får en att börja fundera på om man kanske skulle ta sig själv i kragen..

    SvaraRadera
  30. Jag vill gärna vara med :) Skulle vilja vinna armbandet i första hand och reflexet i andra!

    länken: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/rosa-bandet-tema-pris.html.
    mail: turkost@gmail.com
    Ha en fin dag! /Carita

    SvaraRadera
  31. Vilken bra tävling och att det är med rosa bandet gör den ju bara ännu bättre!
    Om jag vann skulle jag vilja ha det fina armbandet!Jag är en liten rosalisa så den var ju supersöt:)

    Inlägg om tävlingen:
    http://bloggtavlingsbloggen.blogg.se/2009/october/tavling-med-det-underbara-rosa-bandet-tema.html#comment

    Håller alla mina tummar nu:D

    SvaraRadera
  32. Hej!
    Jag vill vara med och tävla.
    Mitt förstaval är armbandet och mitt andraval är Pin

    Har länkat
    http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/rosa-bandet-tavling.html

    SvaraRadera
  33. Hejsan! Jag vill gärna vara med o tävla. Om jag har turen att vinna väljer jag armbandet i första hand och angel pin i andra hand.

    Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/october/rosa-bandet-vinster.html

    Hoppas på tur!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  34. vilken jättebra tävling, bra att det stödjer cancer fonden!

    om jag vann skulle jag vilja vinna 1 armbandet eller 2 Cremefärgad angel-pin

    kram sandra :)
    sandra-le@live.se

    SvaraRadera
  35. Jag har lankat.
    1:armband (jatte sot)
    2: reflex

    http://mittlivpaandrasidanatlanten.blogspot.com/2009/10/rosa-bandet.html

    SvaraRadera
  36. Hej!

    Vila fina vinster, jag hade väldigt gärna velat vinna "armband". Både snygg och för en bra sak, de är ju perfekt :)

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  37. Hejsan!

    Rosa Bandets produkter är så himla fina samtidigt som de bidrar till och uppmärksammar något så pass viktigt som forskning kring bröstcancer (inte mycket man kan säga det om...) Oktober är rosa! Är gärna med och tävlar. 1. armband. 2. reflex.

    Jag har länkat här:
    http://deliquate.blogg.se/2009/october/rosa-bandet-tema.html

    Jag gillar bilder och eftersom dina är så fina så skulle jag gärna se mer av dem ;)

    Kram

    SvaraRadera
  38. Jag har nyss hittat hit så kan varken ge ros eller ris.
    Men jag vill gärna vara med och tävla...vinner just jag vill jag ha paket nr:3 det med reflexen.

    Kram olelsi/ Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera
  39. Hej jag skulle vilja vara med och tävla..

    har tyvärr igen blogg så jag kan inte länka..

    jag skulle vilja vinna armbandet :)

    min faster har tyvärr blvit drabbad av bröstcancer och vill stödja så mycket det bara går.. och armbandet kommer påminna mig om att jag ställer upp för min faster..

    kram på dig

    mail: ellinot_sur_citron@hotmail.com

    SvaraRadera