22 juli 2009

Tävling - skönhetsprodukter

Nu är det dags för en ny tävling här i bloggen!

Det enda du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar i detta inlägget! Som förra gången skriver jag namnen på en lapp och drar en vinnare!

För er som läser bloggen hade det varit roligt om ni samtidigt skriver vad ni tycker om innehållet, om ni t.ex. saknar något i bloggen? Detta påverkar dock inte vinstchansen.

Vinsten denna veckan är:

  • liten neccessär från Aquolina
  • test av lotion med min favoritdoft "icing sugar" från Aquolina
  • test av Shine drops till håret från glisten
  • test av EdT Summer sun från Givenchy
  • Clinique weekend set för hudtyp 2 (torr hy + fet T-zon) med facial soap, clarifying lotion och dramatically different moisturizing lotion

Tävlingen pågår t.o.m. söndag 26/7 kl 21:00!

27 kommentarer:

  1. Det jag kommer på att jag saknar är att du inte alltid har bilder till inläggen. När det finns bilder är det alltid lättare att läsa ett inlägg. Och så säger ju en bild mer än tusen ord...

    PS. Jag länkar i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/july/goodiebag-26-juli.html

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna delta i denna fina tävling.
    Tyvärr har jag ingen blogg, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.
    Hoppas du har det bra :)

    SvaraRadera
  3. Hej !

    Jag gillar ditt träningsschema , det får mig att inse att jag borde röra lite på mig jag också:)

    Jag vill gärna vara med i din tävling.
    MVH
    lenamarb@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är jätte gärna med. =)

    Har aldrig varit inne på din blogg förut, men det är superfin.
    Kommer säkert titta in fler gånger.

    iamcarro.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med ! :)
    Har dock inte varit inne på bloggen tidigare, så jag har inte mycket att säga. Men den var jättefin iaf! :)

    SvaraRadera
  6. Vilken fantastisk tävling! Jag är mer än gärna med och tävlar om dessa priser!

    Tycker du har en trevlig blogg, återkommer gärna!

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att din blogg är super!! Man behöver inte vara rädd för att man missar något i ditt liv ;-)

    Kram Lillasyster

    SvaraRadera
  8. Hej! Jag är gärna med och tävlar.
    Jag saknar också mer bilder. Roligare att läsa då :)

    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  9. Jag är absolut med :):) tycker bloogen är helt perfekt, mera

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vara med och slåss om vinsten, weekendset, så praktiskt. Mer om träning, gärna.
    elga.dk@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Micropopcornen har poppat klart om typ.. 30 sekunder. Mums! =)

    hildurfildur@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med i tävlingen :)

    SvaraRadera
  13. Din blogg är jättefin! Fast, som några av föregående talare sagt, så är bilder alltid kul!! Hoppas på tur i tävlingen! = )

    SvaraRadera
  14. Din blogg är superfin naturligvis vill jag tävla

    http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/goodiebag-11

    SvaraRadera
  15. jag är jättegärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  16. Åh vilken kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag hittade nyss hit men jag måste säga att jag gillar ditt träningsschema =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-skonhetsprodukter.html#comment

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med :) Alltid kul!

    Jag är helt förbluffad över din design dessutom, den är sjukt fin. Himelsk! Den har du verkligen lyckats med :)

    SvaraRadera
  18. Kul med en till tävling. ^^ Jag vll absolut vara med.

    Vad gäller din blogg så tycker jag att dn innehåller en perfekt blandning som göratt jag blir intresserad att läsa vidare iaf. Du har tävlingar, träningschema (som iaf peppar mig nu när jag ka ta tag i den biten själv). Vore kul med lite fler bilder kanske men det är definitivt inget måst tycker inte jag. Bloggen är fin som den är. Och designen är undebar!

    SvaraRadera
  19. Vilken kanonvinst - jag är gärna med och tävlar.

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  20. Är jättegärna med och tävlar om en sådan fin vinst.=)

    SvaraRadera
  21. Är gärna med och tävlar =) Jättefin blogg som jag kommer besöka fler gånger.
    kicki_m1@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag vill gärna vara med och tävla. Det är första gången har är inne på din blogg men jag återkommer igen för att titta runt lite.
    hälsningar Siv

    SvaraRadera
  23. Fina priser, jag vill gärna vara med!
    Hittade nyss din blogg, jag återkommer!
    Länk:
    http://mumandme.blogg.se/2009/july/skonhetsprodukter-tom-267-kl-2100.html

    SvaraRadera
  24. Jag vill gärna vara med!
    Din träning peppar mig :-)

    SvaraRadera
  25. Vill gärna vara med och tävla:-)
    ha det gott/jenny

    SvaraRadera