10 januari 2012

Intervju

Idag var jag på intervju på ett företag i Lund som jag verkligen vill jobba för. Intervjun gick strålande! Jag visste redan sedan den bokades att tjänsten jag sökt med största sannolikhet skulle gå till en internt sökande men personalchefen tyckte att min profil och mina erfarenheter var så spännande att han ville ses ändå. Vid två tillfällen sa han också att om han inte lyckades få in mig i bolaget ville han vara behjälplig genom att skicka runt mitt CV i hans nätverk för att se om där fanns ett jobb till mig hos någon annan. Bättre betyg anser jag mig inte kunna få!

Ikväll var det sedan premiärpass på F&S Hörby, ki-box med min fina Lina som partner! Passet i sig var inte lika tufft som ki-box på Friskis i Malmö men fortfarande tillräckligt jobbigt för att det ska kännas imorgon, armarna är helt slut! Men imorgon väntar cirkelfys så mycket vila blir det inte : )

Räknade ut att jag motionerat bort fler kalorier än intagna så väl hemma blev det god grillad macka i min George Foreman's Lean Mean Fat Reducing Grilling Machine (älskar det namnet...) och en skål blandgodis!

Nu sovdax för imorgon ska jag till AF för att sätta samman en handlingsplan för att hitta nytt jobb! Har så mycket tilltro till denna instans att jag känner behov av att gäspa en stund. Förstår att man inte kan göra undantag men seriöst, skulle jag lättare hitta ett jobb genom att sitta med en handläggare på AF och skriva en handlingsplan? Ska bli spännande att se vad den innehåller utöver SÖKA RELEVANTA JOBB...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar