10 augusti 2010

Nu firar vi 20,000 besök med tävling!

Alldeles nyss passerade bloggen 20,000 besök och det känns underbart roligt på lite mer än ett år, tack för det! Nu ska vi fira!




Självfallet ska regnet hållas borta med stil och inför det stundande höstrusket har jag som pris valt ut det pagodaformade paraplyet i cremevitt från Lisbeth Dahl! Storlek Ø 84 cm


Tävlingen avslutas söndagen den 22 augusti kl 21:00!

I denna tävling kan du få tre lotter med ditt namn på:

  1. Lämna en kommentar till detta inlägg om att du vill vara med i tävlingen!
  2. Har du följt bloggen kan du få en andra lott om du skriver om ett inlägg som du uppskattat extra mycket och varför du gillat det. Kan vara allt från tips på pyssel till ett inlägg om självkänsla eller något shoppingrelaterat.
  3. Har du en blogg så får du tredje lotten om du skriver om tävlingen i ett inlägg och klistrar in länken i kommentaren.

Lycka till!

28 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med i din utlottning :)

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med!

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/08/22-aug-vinn-ett-paraply.html

    SvaraRadera
  3. Hejsan, jag är gärna med och tävlar om detta tjusiga paraply.
    Har aldrig tidigare besökt din blogg så därför ska jag "kika" runt lite nu.

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag måste ju vara med här! Underbar vinst!

    Naturligtvis lägger jag min röst på favoritinlägget "Sushikväll hos Anette" eftersom vi hade en supertrevlig kväll som jag mer än gärna gör om snart!

    Länkat har jag här: http://lillahumlantavlar.blogspot.com/2010/08/jenny-firar-20-000-besok.html

    Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag är självklart med och länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/paraply-22-augusti.html

    Hoppas på tur!
    Mattias (mr22ga@hotmail.com)

    SvaraRadera
  6. jag har aldrig läst förut , men jag ska kolla runt lite det är vackra bilder ser jag.. och de rosa rosorna runt är bedårande..önskar klart vinna paraplyet som ser så vackert ut

    SvaraRadera
  7. Jag vill så gärna vara med! Senast i onsdags råkade jag på exakt samma paraply fast i svart och blev riktigt förälskad! Formen är så romantisk och det skulle vara riktigt njutbart att vandra runt i en regnskur med detta!
    Av dina blogginlägg är det det om Höstkransen jag uppskattat mycket. Den gav inspiration till tillverkning både åt mig och andra :)

    Trevlig helg!
    Maria Ö
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej! Hur fint paraply som helst, självklart vill jag vara med och tävla.

    SvaraRadera
  9. Ååh..jag har minsann tjuvkikat på det här paraplyet både en och fem gånger! Älskar Lisbeth Dahls tjusiga ting men tar mig aldrig råd att köpa något..

    Mitt senaste favoritinlägg är "Vardagslyx". Jag skulle också vilja ta mig råd till vardagslyx som frisyrfix och fotvård bara för att ta hand om mig själv..

    Ha det bäst!
    Cilla, cilla1983[at]hotmail[punkt]it

    SvaraRadera
  10. jag är med :) skulle va super kul att gå runt med ett sånt fint parapy i regninga dagar....

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar! Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/august/paraply-228.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  12. Är självklart med och tävlar om detta fina och speciella paraply. Här är mitt blogginlägg: http://jaae.devote.se/blogs/5659250/paraply.htm#WriteComment

    Skulle varit perfekt att haft detta när regnet öste ner idag :) Hoppas på tur<3

    Mvh Janina_Eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag deltar gärna!
    Jag har ingen blogg tyvärr.

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med och tävlar!
    Har aldrig varit in på din blogg förut men har kikat runt lite nu och jag gillar det du skriver, kommer kika in fler gånger :)

    Har länkat här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/august/regnar-det-228.html

    SvaraRadera
  15. Hejsan, jag tycker inläggen om betonggjutningen är intressanta. Det är nog något som jag kommer att testa nästa sommar. Blir riktigt snyggt....

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill vara med! =)

    KRAM

    elin_pumaior86@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jättesnyggt paraply ju! Jag är gärna med och tävlar! :-D

    SvaraRadera
  18. 2 lotter tack. asfräckt paraply så om jag vinner det så tackar jag inte nej till regn. :) jag gillade ditt inlägg 4 augusti "onsdag efter jobb". gillade boleron jättemycket. dags att ut o leta efter en sån. :)
    martina_holst@hotmail.com.

    SvaraRadera
  19. Hej jag är gärna med!!! Länk till min blogg: http://syochsa.blogg.se/2010/august/paraply.html

    SvaraRadera
  20. Jag vill vara med och tävla om detta supersnygga paraply.

    emeli_falk@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag vill vara med. ;D

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  22. Jag är med och deltar med 1 lott tack! :)
    Väldigt fint paraply må jag säga och att vinna det skulle göra min kommande mörka höst lite ljusare de regniga dagarna.

    Mvh Linda Fransson
    Lindizz_f@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hejsan!

    Jösses vilket läckert paraply, jag skulle mer än gärna gömma mig för höstregnet under detta! :) Riktigt snyggt.

    Har länkat här: http://thevilja.blogg.se/2010/august/paraply-22-augusti.html

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  24. är gärna med i tävlingen :)

    SvaraRadera
  25. gillar hur du presenterat dig själv i din profil.
    men sen skrattade jag så tårarna rann när jag i inlägget Lite humor såhär mitt i tentapluggandet läste lappen Bra försök i alla fall!
    tre lotter, har länkat
    allt gott!

    SvaraRadera
  26. Oj, nu vet jag inte om kommentaren försvann eller kom fram... Försöker igen för det här kan man ju inte missa.

    Länkar för extralott:

    http://evamar.blogg.se/2010/august/paraply-22-aug.html

    SvaraRadera
  27. Åååh, det som är så fint! Har kikat på det både två och tre gånger, tycker det är så vackert. Synd att jag bara var typ 1 o en halv månad för sen för att delta i tvälingen :P
    Kram

    SvaraRadera